2008年8月30日 星期六

Last Day

終於都到左最後一日返工既日子喇﹗


呢個坐左年幾既位~~


都幾亂下﹗(其實前2日已經執走左一部分ga la~~)



新同事Estella~~~


我覺得同Emily應該會夾﹗



右邊係成日講笑既Andy哥﹗(都好開心可以響走之前同佢地熟左﹗)


左邊係Francis (佢都ok好笑ga~~~)



坐我後面既Jaime~~~


佢好好人ga~~~



Yes Man 蛇哥﹗


佢超好人,有野搵佢一定掂﹗



仲有峰哥﹗



其實我最唔捨得既就係d 同事﹗因為大家都對我好好﹗


希望仲有機會同大家見面啦﹗


一切都過去喇﹗是非唔想再多講﹗


不過我覺得個Reference Letter真係太簡單喇﹗


 


4 則留言:

  1. 妳公司都幾多男同事, 但個個都上左年紀.....哈哈
     

    回覆刪除
  2. 哈哈﹗係呀﹗佢地一做就1x - 2x年~~~其實我個部門得3個女仔﹗一個唔岩傾﹗一個好好傾,不過佢放左假﹗

    回覆刪除
  3. 勁唔捨得妳呀!妳帶俾我歡樂,番工有妳就冇咁悶..heehee..
    哈哈!andy哥個樣好攪笑

    回覆刪除
  4. Andy哥都唔係最好笑﹗蛇哥個樣仲好笑~~~

    回覆刪除