2008年8月2日 星期六

Farewell 文哥

原本諗住我會先離開呢間公司﹗


點知都係俾文哥早一步﹗


本身星期四放工可以出去威﹗(襯返文哥用d 50年代既用語先﹗)



但可惜我病左~~~~


好彩都仲有星期五個lunch~~


哈哈﹗文哥好幸福可以左擁右抱



我、文哥仲有Emily~~~同埋無上鏡既Andy哥同Francis﹗


點解可以影得我咁核突ga~~


(咁就要問下負責影相果個Andy哥喇﹗)


其實唔覺唔覺響呢間公司做左差唔多2年,響呢個部門做得最耐﹗都年幾喇﹗開頭果時真係有d驚ga~~~因為個個都唔講野,又好靜,又準時﹗搞到都唔係好敢出聲﹗直到我要代Emily開始,慢慢慢慢先同大家熟絡~~我同文哥都係住黃大仙﹗好多時候都會一齊搭地鐵﹗感覺大家都對我好好﹗如果有一樣野唔捨得既~~我諗就會係呢一班同事,應該係朋友喇﹗我份工好悶﹗好彩每一日都可以同大家笑一笑~~~雖然今日文哥走左但係我相信我地都會keep住係好朋友﹗


文哥希望你有更加好既發展~~~


沒有留言:

張貼留言