2008年8月31日 星期日

地心探險記(Journey to the Center of the Earth)

呢套戲上晝已經好想好想睇﹗


但因為想去Element睇3D,一等就2個星期先有機會﹗


九龍站真係要特登去買飛﹗又要特登搵一日去睇﹗


首先要唔該幫我地買飛既阿俊~~~


睇完之後好想講 "好開心,又睇到一套好戲喇﹗"


Yahoo! 電影
 


個半鐘﹗雖然開頭係有d無聊3D﹗但之後就係勁緊張刺激既地心探險﹗


我鍾意坐礦車呢一幕~~~好精彩﹗


仲有揚帆出海﹗雖然明知係電腦特技但實在太正喇﹗


Yahoo! 電影
 


小男主角一個人的磁石場﹗我覺得整得好靚﹗


其實套戲就算無3D都係一套搞笑、精彩既戲﹗



2個無聊人....


好似要潛水咁呀~~~


不能不提The Grand Cinema入面每一個坐位下面都有一個會震震既揚聲器﹗


雖然無我以為響動感影院果種上上落落法﹗


不過都正ga~~~~


d位又大﹗


um~~~咁多好野﹗加埋就要$110 一張飛lu~~~


$110 我有可能睇到3套戲﹗><


一次半次都可以既~~~同埋都係Justin俾錢jei~~~


2 則留言: