2008年8月21日 星期四

初會板長

原本同Justin諗住去Element睇<<地心探險記 3D版>>


不過遲左上網訂飛,都係下星期先睇啦﹗


所以去左銅鑼灣行下街買下野、睇下Package~~~


我想去Cebu,呢幾日不停睇不停睇Cebu既資料,真係好似去過一樣﹗


好似天堂咁靚呀~~~不過我知Justin未必鍾意﹗


(成個Package 6日5夜,坐CX、加埋Tax大概$4500)


咁岩上網睇到一個去東京5日4夜住Shinjuku Prince 坐JAL 加埋Tax $5600)


相差大概 $1000左右﹗


佢又好似好大興趣﹗於是決定去東京﹗


9月15日出發去東京喇﹗


睇完Package當然去食下野啦﹗


第一次試板長﹗



個環境我覺得一般﹗點解係L形既?????



三文魚春卷 同 箱壓漫魚


個春卷我就覺得一般,係想試下佢有無咩特別﹗

箱壓漫魚鍾意佢個汁﹗


三文魚、三文魚腩、帶子、同板前蝦﹗


帶子我覺得好味過板前﹗有小小甜味﹗


蝦 - 我就鍾意佢個口感,不過唔夠甜﹗


三文魚、三文魚腩都幾新鮮呀~~~



章紅魚係我最鍾意既~~~


不過好似 "ung" 左小小﹗



呢2款都好好味﹗芝士xx魚子好有口感﹗



呢個好唔好味???要問返Justin喇﹗



成日俾人話食呢個好白痴﹗不過我覺得好好味﹗



板長卷有好多配料﹗


都幾特別呀~~~


要趕返屋企睇奧運喇﹗


去日本應該都開心既~~~


2 則留言:

  1. wow~~~去日本, 我同王子都好想去.....
    可惜無假又無咁多銀.........希望下年有機會啦~~

    回覆刪除
  2. 其實我都好驚去到日本唔夠錢買野﹗
    你知啦﹗女仔見到靚野,一定會痴左線﹗
    不過去玩下都開心

    回覆刪除