2008年8月27日 星期三

我的機械人女友


放左工好趕咁去左apm睇戲﹗


一睇戲名會以為係低B戲﹗


不過蘇菲話好睇﹗


睇完之後我可以話呢套戲係集大製作、笑中有淚、科幻、愛情、親情於一身﹗


我最鍾意有2部分﹗


1. 男主角同機械女友返左去自己細個﹗


見返以前既人事,真係會有好多回憶~~~


其實我都唔係好記得細細個自己係點喇﹗


同婆婆一齊既日子,真係睇到我忍唔住喊﹗


人真係要好好珍惜,過左去就無嫁喇,只可能響記憶入面回味﹗


2. 最愛佢加插一個同機械女友一樣樣既女仔﹗


開始時覺得有點煩,因為又重播返開始時既果段﹗


然後才知道開始時係由男仔角度,結尾用女仔角度


我覺得點解佢要有一個真女仔出現﹗


就係想表達原來機械人女朋友係真係鍾意個男主角﹗


愛一個人可能就係咩都為佢,幫佢諗先﹗


機械人女友真係完全做到,但可能佢係出於對男主角既保護程式﹗


但當我睇到機械人女友hei生自己都要save男主角既時候我相信佢地係真心愛對方﹗


而個女仔就係想證實呢樣野﹗


東京大地震,場面真係好大﹗


機械人既古怪行為真係好好笑~~~


真係希望可以有一個咁既機械人保護住我,好有安全感呀~~~


故事又完整﹗真係幾完美~~~


Justin唔鍾意睇愛情戲,連佢都話超好睇﹗


沒有留言:

張貼留言