2009年12月18日 星期五

身體健康就好了


上星期我仲話緊Justin佢無時間陪我﹗


呢個星期突然之間就陪我勁多喇......


唉~~我都唔想好似迫佢陪我咁...不過耐見唔到佢我個心會唔舒服


於是星期2,3放左工我地都一齊返左屋企﹗


點知星期四佢病左,仲好唔舒服﹗於是請左日假,我諗住起身煲落碗粥俾佢,之後陪佢睇埋醫生,睇住佢食埋醫我就返工﹗


點知佢唔肯俾我返,仲叫我都請一日陪佢......


其實我都好開心,我地去左香港仔,睇完醫生之後就去左飲茶~~


第一次飲嘉年華,感覺都幾好﹗因為好大碟都ok好味﹗


之後就買左d肉返屋企煲粥,不過我真係好大頭蝦,掛住同fd講電話煲濃左﹗好彩唔係太大件事,唔係就真係無飯食喇~~~


有時佢真係好似小朋友,感覺自己多左個仔


有時佢又會好大個,會保護我﹗


哈哈......


原本佢約左人踢波,佢唔舒服,我堅持唔俾佢去﹗佢就死求爛求,雖然最後我無答應,佢都係去了﹗踢波真係好重要呀~~


我同Aunt講開,其實佢都好唔想Justin去踢,因為佢隻腳有事,唉~~


但如果唔俾佢去,佢又會唔開心﹗


Aunt叫我嗲下Justin叫佢唔好去﹗不過我諗就算我話同佢分手1佢都唔理ga la~~因為佢知我一定做唔到﹗


只希望你身體健康就夠喇~~~


沒有留言:

張貼留言