2009年12月10日 星期四

約會女朋友仔


wow~~又好耐無見女朋友仔喇~~


記得上次係去swim,但而家已經winter喇~~


我地約左去MK,我試左一直都想食,但因為我唔食牛,而成日都未試既Pepper Lunch~~



heehee~~第一次食感覺都幾好~~真係好香,係油左d~~


其實我都唔鍾意黑椒味ga~~


不過應該唔會食第2次lu~~佢碟碟都係牛(不同Grade),同埋黑椒..=.=


而其他既都唔夠吸引


可惜女朋友遲黎呀,我地食完飯行左一陣就要分開喇~~~


好彩都影左好多相可以睇返﹗


不過我想我地傾多d計呀~~




我覺得呢度d樹好Q ar~~



我女朋友都好Q~~






Love U~~


沒有留言:

張貼留言