2009年12月20日 星期日

東涌、青衣、深井行

星期六放左工之後我地去左東涌﹗其實去到都3點lu~~

我就志在去遠d行下﹗



個Outlet真係好大好大,行左成3個半鐘,不過我一向都好小響outlet買到野﹗


好多遊客,感覺自己唔係響HK~~



Justin好可愛ar......


佢都買唔到野ar~本身睇中既一件tee,點知轉個頭就無左lu~~



因為唔想羅住個袋行街,於是就去左租Locker~~

哈哈...感覺自己好Tourist呀~~不過咁樣行真係輕鬆好多


同埋都唔係好貴,每2個鐘HK$10.....



之後就諗住入深井食燒鵝~~

我上網check過要先去到青衣再轉小巴﹗

heehee~~Sanrio ar........



不過好長龍,好彩lala佢地吊左響上面﹗我影一影就走得



十個Like~~



終於都到裕記門口喇~~其實小巴都好快,不過我地行Outlet行青衣用哂d電~~

好彩等我2個字倒就入得去喇~~~



得意過隻燒鵝~~



佢話我呢個演員唔專業wo~~



d餐具都有logo ga~~


入面都幾大,有2層,每層仲有幾個廳,感覺佢地好organised



韮黃瑤柱羹~~ 要 $75 唔係幾抵

呢個一般ja~~不過咁凍飲小小又真係好正gei~~



2個人食半隻鵝.....隔離一家人6個先叫半隻ja~~

真係好好好好好好好味﹗佢個皮真係好脆,d肉都好味﹗上個星期食Excelsior果個無得比呀~~



哈哈....掛住食.....



2個人叫左3樣野~~都已經飽到反肚﹗



菇菇扒鵝掌鵝亦煲~~

呢個都唔錯,同埋d鵝炆到好"林"

 


 

真係隊哂半隻鵝ga~~~

好想下次一家人再黎﹗

 


 

下次可以試下陳記 / 能記,我上網check過d人話果2間仲好味﹗我地係因為名氣揀呢間ja~~

 


 


 


好開心的一天﹗

 

雖然返屋企既路有小小阻滯,我搵既果架過海巴士,原來到8點半ja~~

 

於是我地搭小巴去左荃灣地鐵站﹗Justin堅持要搭小巴過海,其實搭地鐵又快又平,不過佢就話小巴舒服d,雖然我有d支力,都陪佢搵左半個鐘﹗最後好彩都去到銅鑼灣。

 

期待下次再去﹗

沒有留言:

張貼留言