2009年12月4日 星期五

約會Emily同Prudence

星期四晚約左Emily同Prudence~~


佢地係我Space既同學﹗其實無諗過可以同你地keep咁耐﹗


好開心﹗仲記得大家一齊做功課、返學既日子﹗


好彩我同Helen mark到你地ja~~


可惜佢太忙黎唔到﹗期待下次齊人﹗



首先我地去左大戶屋食左個Dinner


上次同Justin食完覺得唔錯﹗



今次我order左一個滑蛋雞飯,今次味道就一般﹗


上次個雞雞好味d~~


之後響times影影影~~影左好多相呀~~



好鍾意咁colorful~~



好鍾意我條新褲隻色好靚~~






之後我地仲去左五代同糖食糖水




突然好喜歡綠茶雪糕,應該係受左Babe影響,不過我都係唔鍾意飲綠茶﹗


wow~~好流心的心太軟呀 ^ ^



仲order左一個木糠布甸同梳乎里

個木糠布甸好似石頭咁硬呀﹗而個梳乎里都幾好﹗


Nice gathering ar~~


沒有留言:

張貼留言