2009年12月24日 星期四

約會阿風睇New Moon

heehee~~而家既我應該同緊Justin響東部華僑城遊玩中......


前2日,同左阿風去睇New Moon


我放6點套戲7點4開始,我好急咁過左去電影中心,之後食左個面見仲有時間就去左睇禮物.....


 


睇完之後我就問佢睇唔睇呢套...佢話睇預告好好笑~~


於是約左下星期3睇﹗


呢排都會睇好多戲,仲有Avatar、十月圍城(Justin)、神探福爾摩斯(宇珊)、刺陵(shirley)......



2月阿Jay仲有一套叫蘇乞兒,不過應該唔多戲份,同埋衰小小咁講真係個造型.......


anyway到時再考慮啦﹗



睇完之後我地繼續行街,我買左個丁字之迷,同埋一set玩具,希望平安夜會開得開心啦﹗


賣丁字之迷果間鋪有好多野賣,全部都好好玩﹗下次我要買禮物一定會再返去,好多都係Magic野、智力野,好正﹗


大家都可以去廟街行下﹗


講返New Moon


第一集時我都很喜歡,因為遵演把吸血彊c,拍得很美


同埋打鬥比較多,比較精彩


Yahoo! 電影
 


今集真的大不如前,既然如此深愛,愛到不能在沒有她的世界生存又怎捨得分開!!!!????


其實他們真的是2個世界的人,唯一方法就是有一個人跳進對方的世界﹗


但Edward又怕Bella後悔 (應該是如果Bella也成了彊c,戲就結束了)


Yahoo! 電影
 


一個17歲、一個18歲,真的會愛得如此不顧一切????


愛到又生又死!!????


可能就只有他們純潔的心,才可能吧.........


Yahoo! 電影
 


Bella太自私了


"I need You" 不是隨便亂說的


我就是因為這句話而等了Justin 2年,現在回想也感覺自己很傻﹗


不過一切都是值得的,因為現在的我很幸福、很快樂~~


導演拖得太長,會令整部戲悶悶悶的...=.=


沒有留言:

張貼留言