2009年12月23日 星期三

一家人做冬 ^ ^

12月22日做冬的日子


我約埋Justin一齊返屋企食飯~~


媽咪今次又整左好多"送"



5個人、7碟送、1個靚湯﹗



媽咪整呢d花膠好拿手


勁好味﹗ ^ ^



鵝都好好味,不過星期六先食完燒鵝,真係太熱氣喇~~~


anyway都要多謝媽咪幫我地準備呢餐咁正既晚餐.....


Justin真係次次都食到個肚勁漲~


不過咁好似搞到Justin陪唔到屋企人過節咁...=.=


我當左佢係我屋企人lu~~


佢話好快佢都會成為我屋企人,唔知咩意思呢.....wahahahahaha~~~


沒有留言:

張貼留言