2009年12月7日 星期一

飲茶同煮飯仔~~

星期日去左飲茶﹗wahahahahaha~~終於都唔食咖哩喇~~


之後就買左小小送....


是日晚餐:


汁燒豬頸肉炒青黃椒



我以為汁燒之後炒會好怪,點知又唔錯wo~~


2個人食哂食碟~~



而我就負責上湯菜苗,勁easy~~


都唔錯ga~~


平時星期六日我想Justin可以抖下都會叫佢留響屋企,佢就話我好似豬咁懶~~


但今個星期到佢唔想出街,就話我係咪唔想留響屋企...=.=


大少你都好難服侍wo~~


不過2個人一齊一定會有唔夾,如果好夾好夾你都驚啦﹗所以要大家就下大家~~


so far我覺得同佢都夾ga~~heehee~~


沒有留言:

張貼留言