2009年12月26日 星期六

聖誕@大梅沙東部華僑城 I


訓左3個鐘就起身準備上華僑城喇~~

其實我仲係好眼訓....好支力...仲有小小嬲....

 


 

Justin都有say sorry咁就算啦﹗食完野,其實都2點幾lu~~

去華僑城有好多方法,我揀左響羅湖轉103巴士......
(如果搭永東d 巴士都係要轉車,不過方便小小,時間都係差唔多)

 

上到深圳行左一陣,之後搭巴士喇....

(回程時發現如果搭觀光一號會快好多﹗)

 


 

終於都到左酒店喇.....一個月之前上網訂左一晚海闊.凌海酒店,貪佢夠近 5 mins就行到去華僑城大俠谷門口。

點知佢搞左一大餐先話搵唔到我地record同埋已經無房,又搞到我地好嬲,之後先知佢地搵錯左record,不過我地book既room type已經full左,都唔明點可以book左都無房﹗不過算佢主動話幫我contact返個agent同埋俾過第2張單我﹗

 


 


原本的海景變左......

 


 

房出而有個"浴盤".....

唉...同我想Book既Room type真係唔同....

 


 

間房OK就算﹗

 


 

7:30終於都出去食野喇~~

 


 

多謝Gloria介紹鹽田海鮮街俾我﹗我地3聿4左佢果間師公會.....真係唔錯....

 


 



佢先俾左張台你,之後你就落樓下揀海鮮~~

 


 

鼓椒炒花甲定hin呢????

呢碟 RMB $12 ja~~好平

 


 

薑蔥羔蟹

 


 

真係多羔到呀.....

不過Justin話最好味既都係我媽咪既炒蟹﹗媽咪聽到一定勁開心~~

 


 

my favourite 鮑魚 - 真係好好味﹗我頭先見佢仲生ga~~

一隻RMB $28

 


 

扇貝,真係好大粒...又係好好味...呢樣係Justin既是日favourite~~

一隻RMB $2X

 


 
碳燒螺 - 一般啦﹗唔入味...
 

 


 

真係好多羔..有人忍唔住食左一半~~

 


 


 


 

真係好多海鮮~~

 


 

唉..........佢地食狗狗好得人驚~~

 


 

之後去左大梅沙沙灘行左一陣﹗

 

佢地好得意,入去要先入閘.....

 


 

不過佢某d位d沙真係好滑~~

 


 

哈哈..好古怪的公仔呀~~

 


 

其實行沙灘唔浪漫ga~~一腳沙就真~~

 


 

之後經過一間Bar既物體~~

 


 

終於都返酒店休息下喇~~

 

 

沒有留言:

張貼留言