2009年12月27日 星期日

聖誕@大梅沙東部華僑城 II - 大俠谷


第2朝我地諗住去對面sheraton食早餐,不過我地真係太晏起身......唔想咁晏先入去,所以都係是是但但食d野就算~~

我地酒店果個BB池~~



哈哈...搵食中...發現左個類似漁人碼頭既物體~~



中國的McDonal叔叔會打功夫~~



唉....原來我懶醒行錯左方向﹗下次都係問人好﹗



終於都到啦﹗



是日真係好多人~~




呢個小魚仙好核突ga~~~



 

叫人幫我地影相....

wa...差到不能再差,我地其實係想影個瀑布同埋大俠谷.......=.=

 


 

 

都係我影得似返d相~~

 


 


 

好大個天幕~~~

 


 


 

呢間屋以為係玩咩,點知個個人入去5秒倒就出返黎,第1-3秒係因為唔信自己睇到既野呆左....第4秒轉身走....

想知係咩...自己去下就知有幾正~~~

 


 


 

我睇到其他人扮....笑到死....

佢話為左我,佢都扮一次wo~~我影左好多張相~~

 


 

 

Wa....呢個game都幾好玩..不過玩真係會好暈

Justin話佢係高速轉動令到我地覺得好似升空有野壓住咁....

蘇菲你玩完應該會暈左......

 


 

之後去左地心4千哩

 


 


 

係一套 4D戲,都幾好睇~~~

 


 

船上既人擺明俾人玩~~多過似玩緊~~

 


 

我地隔岸觀火都整到成身濕哂~~

 


 


 


 


 

 


 

唔好食的粟米......

早知餵雀雀啦﹗

 

其實仲有D Game未玩...不過如果玩埋就太夜喇.....

 

於是我地由大俠谷坐小巴到達茶溪谷

沒有留言:

張貼留言