2009年12月2日 星期三

約會阿風


星期一阿風話佢想我陪佢去佩con~~


我見都無咩野做,自己又想買Kose果個Christmas set~~


於是就去左MK﹗


點知阿風佩開果間無one day con~~


而佢又同我講佢識個fd係做Kose BA,可以幫我買會平D~~


咁我地2個就咩都無買就返左黃大仙


食完野,就去我平時佩開果間﹗


其實我都差唔多要佩過新con~~


因為而家月棄呢個應該唔係好岩﹗戴得唔係太舒服﹗


不過都係等過多幾日再睇下先﹗可能我隻眼唔再岩戴con喇~~~


阿風話佢地都check得幾detail...


係ga~~我就係鍾意呢間係咁~~又會講解得好detail~~


之後星期2我忍唔住就去左搵佢個fd~~d cream就黎用哂喇~~


佢話如果買set就無discount


如果而家join member就會有支100ml我平時用開果支toner送~~


我果支toner其實都幾貴ga~~ 360 ml 要hkd $520


佢話join member送toner抵d~~


所以我買左支cream同埋落妝Cream (試下新野﹗因為雖然而家都ok,不過仲係有粒粒問題)


雖然咩折都無,不過佢都俾左好多sample我﹗


下次都係諗清楚,應該都係discount抵d~~


沒有留言:

張貼留言