2009年12月1日 星期二

早餐不宜食加哩

星期日,Justin訓到好晏,因為佢話夜晚要睇波睇到4點﹗


差不多3點才食早餐﹗


之前有幾個星期日如果無咩特別街去,我地都會落去香港仔飲茶~~


但今次佢話想試下食其他野,於是揀左之前食過一次既印度野


哈哈...其實我係想去飲茶ga~~


食完之後好後悔自己做咩唔叫住佢



當佢入到去,諗緊order咩既時候就開始後悔,哈哈......


我笑佢話放低 $20 不如走啦﹗


最後我地Order左一個羊架同一個咖哩加個包包


呢個咖哩真係好一般,都無咩味﹗


好彩佢d雞肉都ok滑~~~


不過等左成7個字,真係咩食欲都無哂...=.=


加上本身都唔係好想食﹗點講呢.......即係好似上次去日本築地,我知道要好早去排先食到新鮮野﹗


不過我真係好唔慣一早就俱生野﹗


就算佢好好味,但都感覺唔好...=.=



呢碟羊架仲衰......


無味又濃...........=.=


唉﹗我地食完之後去左味千再食多個下午茶﹗


真係..................


早餐不宜食加哩


沒有留言:

張貼留言