2009年11月29日 星期日

同Shirley行下街

原本星期六會同Justin去東部華僑城玩2日﹗


不過原來星期六係婆婆的生日~~~


當然同婆婆慶祝生日緊要d啦﹗


況且酒店可以轉日子,而家轉左12月25號去,價錢都一樣﹗


我諗Christmas去一定仲開心,仲Sweet~~



hahahaha~~我地訓醒準備出去搞搞下都成5點喇﹗


佢今日好有型呀


對鞋係Timberland,件外套係響台灣買ga~~真係好襯佢﹗


Justin陪我地行左一陣﹗就要趕去食飯~~


希望婆婆身體健康,壽比南山,日日都開開心心﹗


我地食完一壽司之後就繼續行行行.........


Shirley買左好多野,買左成千蚊b+ab,JS.....


而我就買左一條褲﹗


哈哈,好鍾意呀~~~


沒有留言:

張貼留言