2009年11月27日 星期五

芥菜炆排骨

升左職之後Justin比以前忙左,日日都忙開會﹗


星期一開會星期二開會,咁我聽佢講星期三要見客,見完之後就得閒


咁我就自己一個放左工去左cwb一邊行街一邊等佢﹗


其實我自己唔鍾意一個人,我去邊都想人陪。


我諗住等到7點左右應該都ok~~因為我想買Cream,一個人行下都ok~~


咁岩佢見客的地方響阿俊屋企對面,Justin響台灣d鐵蛋仲未俾佢,佢星期一果時有講過見完客可能會同阿俊督陣波,不過星期3食Lunch時又話唔督﹗


我等到7:30佢話見完喇﹗其實我已經開始有d支力﹗


咁佢就話meet阿俊一陣,阿俊星期4就過日本喇~~


咁我就諗住搭車返左去Justin屋企附近先.....


唉~~點知電話又無電,我又肚餓於是就自己食左個Mcdonal~~


直到10點Justin先返到﹗


其實我Feel到佢係好急咁趕返黎見我﹗同埋我明佢點解見完客會想同阿俊玩陣


我無嬲佢,不過係覺得自己好慘,明明我約左女朋友仔ga ma~~


點解最後會變成咁.....


佢一見到我就即刻say sorry,咁即係佢都知我慘啦﹗


星期4放工佢同我講話開會,咁我諗住返屋企食飯既~~


因為媽咪佢地星期五就返大陸喇~~


點知佢個衰豬突然響後面抱住我﹗仲買左個撻俾我食


佢話突然唔洗開會,佢想同我返屋企煮飯仔~~


唉﹗其實我應承左媽咪,最後好衰女咁打俾佢話唔返去食喇~~


為左Justin唔理屋企人,朋友,我真係好衰呀~~~



呢排成日都去睇小菲菲俠個Blog


學左佢整左個排骨炆芥菜~~


先用胡椒粉、生粉、雞粉、糖、油、豉油醃肉半小時,先煎香排骨,留起備用


蔥、蒜蓉、薑蓉爆香落芥菜,炒至軟身,調味﹗加入排骨炆15分鐘﹗


我當然無佢整得咁靚﹗


不過味道都ok ga~~


Justin仲話覺得芥菜好特別﹗下次再整多個芥菜湯先 ^ ^


沒有留言:

張貼留言