2009年11月3日 星期二

台北的五日四夜 2009 Day 2

第2日,原本我plan左去六福村,不過因為要等銀行開門﹗太晏喇,於是改去九 + 十份

我有自強同莒光既時間表,可惜當記得睇時岩岩過左,好彩仲有區間列車,不過就需時約一個鐘.....



九份



台北車站出發到瑞芳~~



11:30終於都到達~~瑞芳老街原來咩都無ga....=.=



知道門口一出就可以搭巴士上去九份,點知最後搭錯車,去左基龍.....=.=

我好肯定架車個牌係show住往九份,不過下次都係上車要問清楚~~



原本10分鐘的車程結果我地用左個半鐘....=.=

終於都到九份喇....



先去海悅樓食個午餐~~


佢出面既風景都唔錯....



好鍾意佢右下角果個酸菜,超好味~~



九份老街 - 拍照的好地方




細佬唔知幾時開始鍾意貓貓~~

Justin都買左2個holder~~一人一個



好鍾意呢張相wo~~好悠遊~~



又食小食時間

芋圓、黑橋牌香腸、愛玉、黑豬腸.....



響九份都買左幾多野,蛋卷、鳳梨酥.、柑桔...


連媽咪都話好多野行



之後我地就搭返巴士落去瑞芳再轉火車



2個都係我最愛既男人...




我.十分幸福

 


 

行左一陣見無咩特別決定放天燈~~

 


 

我揀左紅色

 


 


 

家人、朋友、Lover


家中2老



放天燈喇.....



不過風很大,一下子就吹到很遠了~~



之後見仲有時間於是買左d煙花黎放~~



heehee~~ C for CHERRY~~



搭火車去松山站,又係時間去夜市~~



不過都要先同媽咪佢地食左正餐先.....

人參雞湯、當歸雞湯、鳳梨苦瓜雞湯,估唔到最正常的是苦瓜雞湯.......



之後排隊買最出名的楜椒餅﹗

真係幾好味~~



入味仲有好多汁ga~~


之後送左媽咪佢地搭的士返酒店先﹗



而我地仲去左五分埔

都買到小小野~~

今日d行程真係好充實呀~~~

沒有留言:

張貼留言