2009年11月13日 星期五

板長 with 蘇菲Shirley

返左黎一個星期,其實都係休息為主,返工都無咩心機,放工返屋企 / 去Justin屋企﹗星期六日都是留在家﹗


11月12日,因為我份contract就黎完,公司安排早上9時再次interview睇下續唔續約~~~


雖然我有一年經驗,但仍需要與其他5個新人去競爭﹗


其實感覺好差,覺得好搞笑﹗


我唔想每年都咁去renew


我抱著一個心態就是如果成功,我會做到下年3月,Office搬左之後,再去搵過份新工


如果失敗,我會搵過份自己更加喜歡的工作﹗


除了inteview外仲要寫一篇200字的英文、中英文typing test、excel/word/powerpoint test~~


所以雖然有相關經驗,不過我信心仍不大﹗


放左工,我好想去街,搵個人陪下~~不過Justin要開會,而又好奇怪地佢好似好唔想我搵佢,等佢﹗我明佢怕我一個人響街度等。


咁岩Shirley同蘇菲都約左去銅鑼灣食野,於是我就join埋一齊,當我同佢講我響cwb食緊sushi、佢reply我話 " B真係唔好等我﹗"點解我同fd食野會變左等你!!?????雖然我自己真係有諗過等埋你一齊返屋企,我想搵個人響身邊﹗


之後我同佢講我同蘇菲佢地一齊,佢就叫我食完快d返屋企........咩事呀!!!????驚我纏身!?????我忍唔住send左句 "咩事咁怕我搵你呀~~"


我知,放工仲要開會個人好支力,um~~我只係想搵個人陪下,唉................唔知﹗﹗其實我唔係嬲,而係覺得好奇怪~~


同蘇菲佢地食左板長,叫左好多新野﹗



上左2,油漬3文魚,好平呀﹗$9 for 2件,同埋都ok好味wo~~


上右1,芝士火炙蝦,上右2,芝士火炙3文魚


不過味淡左小小﹗


板長蝦都幾好味﹗



芒果果個卷好好味呀~~


另一個都好味 ^ ^



象拔pong都好味呀﹗不過章紅就差左d~~



呢排好鍾意飲呢d日式湯﹗呢個係甜蝦牛乳湯,不過佢咩料都無,得一件肥豬肉響入面.....=.=


都係元氣果個3交魚頭湯最好味~~



海鮮沙律,都好味,不過北寄貝點左果個汁就差左d~~


身邊有好朋友真好﹗


之後Shirley唔舒服,仲嘔呀~~


所以我地陪佢睇醫生,希望佢快d無事啦﹗


沒有留言:

張貼留言