2009年11月15日 星期日

魚尾湯 + 茄子

星期六Justin要返工,放工仲要開會~~真慘


等埋佢收工我地去左灣仔睇左陣漫畫﹗之後就行街市買送返屋企又煮飯仔


我想煲呢個湯好耐ga la~~


因為覺得好易又好味﹗



照媽咪介紹買左皮蛋、豆腐同埋我最唔鍾意既 "嚴西阿薰"


但返到屋企先知d薑俾Carmen用哂﹗


我好驚個湯會好腥.....


一開始其實發忟左一陣﹗而Justin見我就咁放條魚落個煲度煎,煎到d皮甩哂,佢都好擔心個湯會好難飲﹗


好彩最後都ok~~


我自己就好鍾意,好好飲﹗


個湯好奶白色呀~~



Justin就負責整個茄子,我地買左小小肉碎﹗


一包魚香茄子醬,不過就無咩魚香味﹗


其實都好易整,下次我要問下媽咪果個茄子煲既秘密﹗


媽咪整呢個送真係好味到呀......


而家流緊口水tim~~


沒有留言:

張貼留言