2009年11月14日 星期六

Heritage 1881 + Eugene 生日飯

星期五放左工,其實我仲有小小唔開心﹗


不過見到Justin俾佢冧2冧,又無事lu~~~


其實我都知佢係錫我﹗


我地同埋Cherry Chan、阿俊仲有佢地個fd去左Heritage 1881



我想黎呢度好耐ga la~~好靚...好似外國咁﹗仲有好多人影婚紗相﹗




點解天台上面會有棵樹!!????



wow~~唔知入面係咩黎gei????

只對出面有興趣~~



i like this ar~~



阿俊同Cherry Chan都幾似wo......




wahahahaha~~



十一月Harbour city已經整左聖誕燈飾喇......


之後過左去Friday食飯~~



佢話想放埋個頭上去﹗


不過個薯皮好好味



原來Friday有個特別service,全店staff會唱生日歌俾生日既人聽.....不過佢要企上張chair~~



你咪....麥當奴叔叔...waahahahahaha~~

我拍低左個過程~~



個cake係我地點gei~~玩左一陣之後﹗


可惜溶哂﹗不過都幾好味~~



之後去左督波~~



疲倦但令人開心的一天﹗


沒有留言:

張貼留言