2009年11月22日 星期日

2個人在kitchen打邊爐

星期六Justin要返工,我好乖咁買定哂送等佢返黎打邊爐﹗


雖然等到2點幾.....不過見到佢好似打得都幾開心都抵返


之前其實都試過2個人打ga la~ 2個人一個爐


不過今次就Funny小小﹗


因為無好似上次咁響我屋企帶個爐過黎,所以我地要響Kitchen打呀﹗



同埋今次再簡單d~~


其實我係想整個日本火鍋ga~~點知佢屋企附近d supermarket都無我想要果隻汁﹗


所以最後個樣就係上面咁喇~~


蕃茄湯底,我加左薯仔、冬菇同埋紅蘿蔔~



呢幾塊肥牛要成 $30感覺好貴....


好彩Justin話好好味﹗


我地打打下佢工人黎左~~情況就更好笑﹗



Heehee~~因為有好事發生,Justin升左職,而我又extend 左contract


都叫做有野要慶祝呀~~


北海道牛乳芝士蛋糕


面: 白朱古力好薄...好似無食咁...=.=



白色果層係cream (油呀),中間黃色係芝士(都幾香),底係Oreo(都幾特別)


不過真係好漏,下次唔會再買黎食ga la~~


anyway希望Justin同我一齊開開心心﹗工作順利﹗


沒有留言:

張貼留言