2009年11月4日 星期三

台北的五日四夜 2009 Day 3


第3日喇~~

10:30出發去故宮博物院,目標3點去到溫泉酒店check in~~



響士林/劍潭站轉公車﹗


天氣好好呀~~終於都見到藍天喇~~



入左去行左個半鐘左右,其實同我想像中的唔同,我以為佢整到成座故宮咁.....=.=


1點左右出到黎,有車但無散紙,咁我就話搭下一班,點知要等成9個字,下次都係出正門果邊搭,於是我地就去行左一陣我買左2張post card~~



諗唔到食咩好﹗


最後去左劍潭站,原來日頭真係無咩好野食....=.=



我地是但入左一間cafe.....

杯野大到呀....=.=



3:30有班車由北投開往酒店

我地差小小趕唔到,好彩Justin跑去車站叫住架車,每班車都隔成個鐘....=.=



原來一層only得一間房係個浴池有window~~我要求左佢轉去果一間,好彩有房jei~~



換件衫抖陣落去公眾池玩下先..........



其實佢得幾個池~~不過個feel都ok~~



wow~~好靚




媽咪話佢最開心係去浸溫泉,下次同佢地去大陸再浸啦﹗



影下相玩下7:40搭車去士林食飯



會唔會太大件呀?????



蚵仔煎、yao 魚糠、苦瓜汁......



買左8包呢個花生糖,因為好味~~



之後就去美麗華搭摩天輪



第一張5個人的合照



我地揀左水晶車廂


其實我"喂"高ga~~好驚呀~~~







之後又返去士林行多一陣~~



爸爸買左頂帽,佢笑得好開心.....好小朋友呀~~



哈哈..又搭最後一班車返酒店...其實果時都成12點ga la~~



架車好搞鬼,之後仲俾我地遇到5 人的士真係好Lucky~~


沒有留言:

張貼留言