2009年11月5日 星期四

台北的五日四夜2009 Day 4


溫泉酒店 --> 度小月 -->台北101 --> 中正紀念堂 --> 師大夜市 --> 西門町


朝早起身享用完個酒店早餐,我地把握最後機會去浸多一次,我地尋晚返左房都有浸,不過我都係鍾意露天多d~~



第2朝check out左之後就去左度小月



叫左一個set,有勁多野食~~

個卷同炸海鮮好好味~~



招牌面面就無咩特別


仲有好多個送,有好有唔好﹗



其實感覺呢餐都唔錯~~



之後去101




 L O V E


最後去左對面既new york new york行左一陣,不過感覺d野都唔岩

 


 

中正紀念堂

 


 


 

行到6點左右就返酒店放低媽咪,之後就出發去西門町

 


 

諗住去華西街夜市行下......

點知呢個夜市咩都無,勁多食蛇果D鋪....=.=

 


 

仲要叫左個臭既佛跳墻...聞下都唔敢食...=.=

 

 

響老天祿買左小小手信....我覺得D鴨舌唔好味wo~~

 


 

之後就去左食燒烤+火鍋

原本emily介紹左第2間俾我,不過我真係搵唔到,仲咁岩行行下見到熊一,於是都係食左呢間...

 


 


 


 


 

heehee~~估唔到響台灣買到呢個袋..仲有個大size既~~

 


 

差唔多12點我地3個搭的士返酒店喇~~~

沒有留言:

張貼留言