2009年11月28日 星期六

Shopping with 蘇菲

星期五放左工,原本約左Shirley同蘇菲行街買野~~


可惜Shirley到最後11點都未放工﹗


原本蘇菲想行TST,不過我想食888拉面,所以就諗住食完先過去﹗


點知食完我地行左一陣SOGO,我買左支Base已經9點lu~~~


第一次試用Benefit既product,蘇菲極力推介


第2日已經試左lu~~可能我唔係搽好多,感覺無Sofina咁水水﹗


不過用完無咁易出油﹗都幾好呀 ^ ^


之後到我陪蘇菲行下卓悅~~


佢買左好多野﹗eye mask、peeling mask、lotion、仲有同我一齊買左支通毛孔的噴霧~~



試左2日,其實無咩特別感覺,等我keep住用一星期試真d先﹗


我仲買左2件連身裙,不過都太寬了﹗要想想辦法~~


是日感覺很開心 ^ ^


1 則留言: