2009年11月17日 星期二

易牙妙手

星期一 Justin唔洗開會,我地於是就去左CWB食飯同睇戲﹗


2012真係幾好睇﹗


上上個星期先由台灣返黎﹗不過Justin話佢響台灣都無食過好味既台灣牛肉面wo~~


於是又係去呢間易牙妙手



識我既人都知我唔食牛ga la~~不過呢個湯底都幾好味~~


um~~d蘿蔔好好味呀~~



我就叫左個set 係"嚴蘇雞" 其實都幾好﹗不過d雞真係炸得太脆﹗


好似薯片咁........


個飯同菜就一般,不過我鍾意佢個沙律醬﹗


好好味﹗又俾醬神點哂.....=.=


可以咁Relax行下,食下真開心﹗


沒有留言:

張貼留言