2009年11月2日 星期一

台北的五日四夜 2009 Day 1


第一日我地最主要去左淡水



5:00起身、5:45出門口,岩岩趕上6:00 屋企對面的E22A﹗


7:00 左右到達機場


因為我前一日已經online check in,所以只要45分鐘前到機場就可以了...



感覺上港龍坐位較闊~~


媽咪話都坐得好舒服~~



10:30準時到達Taiwan Airport~~


因為我無響香港唱到錢,所以細佬就響機場唱左小小俾大家共用....



因為Package包埋,所以搭左要中途轉車的飛狗,太麻煩了,下次都係坐返國光吧~~


當日天氣很暗,我原本想改一改行程,但我都不知道可以去哪,於是都係去左淡水



天成酒店 - location好,一出捷運就到,不過原來上上落落都會辛苦~~~



午餐 @ 車站地下街

因為台北車站係中轉站,有好多個月台,講真我到而家都唔係好識路.......=.=


蔥抓餅 - 個皮都幾好味,我地加左腸仔,不過d腸仔唔好味﹗


鴨血煲

諗住鴨血都幾特別........點知勁重楜椒粉味,特別戚碗面,真係楜椒粉喇~~~

細佬講左一句 "吃不慣"


之後響附近行下﹗諗住搵國泰世華銀行唱錢,但之後先醒起果日係星期日﹗

唉.......點解我連呢個pt都唔記得ga~~星期日邊有銀行開呀~~~



行行下去左國立台灣博物館,二二八公園﹗



之後返酒店抖左一陣又出發去淡水



4:00到達淡水,估不到5點左右就開始天黑.....=.=

睇唔到個日落tim~~不過天氣唔好點都睇唔到ga la~



大腸包小腸

其實台灣食物對於我黎講真係油左d.....



雖然d腸都好油,不過黑橋牌又真係幾好味﹗我地一見到佢d分店又會買黎食...wahahhahaha~~



魚丸都有博物館...=.=

最爆係我地真係去睇﹗買左d淡水魚so....



我同Justin勁食街頭小食....

我係唔飲酸梅湯ga~~覺得好難飲,不過飲過淡水呢杯之後就開始鍾意喇......




好似好夜咁,但只係6:15 ja~~

之後響碼頭坐船去漁人碼頭...




因為架船好快到,我地一落船見到呢個牌就同Justin笑唔停....



真係去睇一睇條情人橋ga ja~~



我真係要再努力d喇~~~很肥



wow~~好靚


行左一陣就搭巴士返淡水碼頭果邊



最後行左一陣商店街,買左d冬粉、阿給、魚丸俾媽咪佢地做dinner

我地3個就去西門町行陣,不過搭搭下車好支力,於是都係響台北車站微風廣場買個外賣



難食


沒有留言:

張貼留言