2009年11月16日 星期一

Talk of the Town


星期日同Justin一家,又去左Excelsior食Buffet~慶祝Justin升職加人工﹗係呀~~真係好叻仔咁快升 ^ ^

今次係食34樓的Talk of the Town~~TOTT



坐window seat~~

其實都有d驚ga~~好彩都唔係想像中咁高


個view都唔錯,不過天氣唔好﹗如果好天的夜晚一定好正...(Justin話下次同我2個黎食﹗)



我先食左個沙律,有生蠔(都幾好味﹗接受到﹗)

最愛蟹腳 (我就覺得好好味喇,啖啖肉﹗)

脆螺都幾好味呀~~

魚子醬、青口、帶子、魚生(試左3文魚ja)、創作壽司...都幾新鮮幾好味...



好好好好好好好好味.....鵝肝﹗

我地2個食左6件.....



一向都好小食熱食...今次都係試左小小...

encore多次蟹腳~~



甜品時間~~呢個chocolate cake好近似我地上次我地響1樓食果個,不過佢都係話果個好味d~~

大大大大粒士多碑利係我至愛﹗食左好多粒﹗



因為我地好遲先到,最後罣到一台都係食物...=.=



密密食﹗Aunt同Uncle話好彩Justin大食d補返數....hahahahaha~~

咁又係佢都真係幾大食﹗



環境唔錯~~不過就貴左d...$427一個人for 一個Sunday Brunch......


沒有留言:

張貼留言