2009年11月23日 星期一

麗景酒店Cafe Express

\


上星期睇不眠王子介紹麗景酒店Buffet,2位星期六日都係 $528....


同埋最緊要有Justin勁愛既火腿同埋生蠔~~


於是就Book左台食喇﹗


見間酒店響尖沙咀,媽咪佢地平時都小食Buffet就叫埋佢地一家人去啦﹗


d火腿真係唔錯,Justin食左10轉左右啦﹗加埋哈密瓜我都好鍾意呀﹗



有5款唔同的生蠔,其實我就唔係好識分﹗


有d好肥,有d細d.......不過我地都唔係食左好多,因為佢個汁唔好味~~


雖然我都知我地平時加得太多,可能真係想食醬多過食d蠔﹗



壽司無食呀﹗



仲有幾款魚生,哈哈,不過唔知點解當晚都無食wo~~


可能食火腿食飽左﹗



heehee~~冷盤有我最愛既蟹腳wo~~食左好多﹗


講真同Excelsior果d差唔多~~


同埋我鍾意佢有交剪俾我地整開佢,方便食﹗



Salad 我只係試左蟹柳沙律~~都唔錯


因為我係鍾意自己mix果d,同埋愛菜多d~~



呢邊就有菜,不過款式唔多,同埋d汁都一般﹗



芝士怪Justin又食左唔小,我就好鍾意佢果d杏甫,好好味﹗


熱食一向唔係我杯茶﹗所以都係試左小小﹗



響王子個blog睇到,酒店每晚會提供以上其中2款﹗



我地食果晚就有莧菜焗蠔﹗Justin話覺得好好味﹗



而我就覺得Bacon呢個好d﹗勁香



my favourite羊架~~



講真真係幾正﹗



芝士帶子同埋焗青口﹗都唔錯,不過帶子就細左小小﹗


仲有其他野食ga~~想知就去不眠王子個blog 啦﹗


D相我有部分都係copy王子ga ja~~希望佢唔介意la~~



甜品得呢一個櫃,雖然感覺好小,不過我都唔係款款有食﹗


同埋其實佢細細格仲好﹗唔會俾人整到亂哂﹗



媽咪勁讚呢個蛋白,佢一個人食左3杯....=.=



除左雪既仲有呢2款合桃蛋糕同Apple pie~~


個Apple Pie好好味﹗



朱古力Fountain都係擺響度﹗


以咁既價錢食到咁多野我個人黎講覺得ok抵﹗



媽咪話佢食得好開心wow~~~



我當然都開心啦﹗


因為同住我最愛同最愛我既人一齊~~


沒有留言:

張貼留言