2009年12月22日 星期二

Shirley生日了

其實同Sammi影相既同一日係Shirley既生日



因為唔識搭車,最後去左IFC~~

又影一餐~~






唔知點解覺得呢張影得Sammi幾靚wo~~




之後過左去立法局又影...

不過唔知咩事,佢勁多鐵碼圍住,同埋影出黎都唔靚~~




Shirley"s Purple Head~~




又好鍾意呢張~~





終於都去食野喇~~



原本係想去芽莊gei~~

不過要等好耐﹗


於是揀左就近既一間Thai~

都唔錯幾好味﹗



香葉包雞 - 都幾嫩wo~~

青咖哩就spicy左小小~~



好好味豬頸肉~~~



mine : Mango Mango~~

真係好Mango~~




仲叫左個胡椒蝦~~

雖然我唔鍾意胡椒不過都覺得個味唔錯,不過 $165 得4隻蝦好似貴左d~~



炒河~~



交換禮物時間

Irene 得到蘇菲果份~~



蘇菲得到Sammi果份



Shirley得到我果份~~

Happy Birthday wo~~


Sammi得到Shirley果份~~



我得到Irene果份~~



heehee~~本相簿都OK靚wo~~



Irene話如果我收到會打佢.....

咁下年你要俾d心機買份唔好俾人打既禮物喇~~



heehee~~Shirley話呢份岩佢用~~



wow~~好靚~~~



佑唔到用 $100 可以買到mp3....蘇菲真係勁ar~~



又過了令人開心的一天﹗

下年我地都再試下交換禮物啦﹗我覺得好好玩~~~


 


1 則留言: