2009年12月12日 星期六

無錯﹗又係去Excelsior~~

Happy Friday我地又去左Dicken's Bar @ Excelsior食Dinner


其實呢個星期Justin放假,放星期一至三,不過感覺佢都無陪過我﹗


佢星期一同d 朋友上左大陸,原本話星期二睇戲,不過佢成4點先返到香港,係星期二晏晝4點,佢前一晚無訓過﹗


我個心都有小小唔開心,我唔係話佢好同d fd上去,唔係覺得佢唔陪我﹗不過總之唔開心~~


而星期三我又一早約左女朋友﹗雖然陪Justin好緊要,但我有返自己既生活,陪下我既朋友都好緊要﹗


之後星期四佢去左踢波,星期五又話開會............


好彩最後個會cancl左﹗


升左職,責任大左,佢忙我應該好明白,可能我需要多d時間去適應........



我叫左個燒鵝.....


其實都唔錯,因為佢真係用鵝唔係燒鴨。(注:我係分到鵝同鴨既味ga~~)


上面d薯他好好好好好味﹗中間d波波椰菜都好得意﹗



Justin就叫左個牛扒


可能件扒太大好薄,明明叫5成,但差不多熟哂.....


不過佢d薯條超好味 ^ ^



Ginger Lemonade


都幾好飲,我覺得真係出色過出面好多Bar~~


其實一杯都唔係好貴....$55



Friday每個main course都會送一件cake~~都好味ga~~


因為係VIP 所以main course有買一送一,勁抵~~


可能有你陪住就夠喇~~


沒有留言:

張貼留言