2009年12月5日 星期六

大佬派貼

星期五放左工之後我去左九龍城﹗


因為呢個月結婚既大佬要派貼喇~~~



小學時最fd的3個女仔,大佬第一個嫁喇~~~


當日我地食左黃珍珍,叫了青木瓜沙律( too spicy for me)、豬頸肉沙律 (also too spicy) 、炒椰菜苗(好味﹗)


燒魷魚 X 2 (呢個好好味呀﹗) 、雞、豬、牛串燒 (我應該食左雞,都ok好味﹗不過都係3姐妹好味d﹗)、蝦餅 (um~~無咩蝦味,反而蝦片好味﹗)、春卷 (難食,好salty)


榴蓮炒飯 (sorry﹗i don:t like durium﹗) 菠蘿炒飯 (都好味﹗as pineapple is my favourite)、咖哩炒蟹 (好味,不過食落比較麻煩﹗)、炒金邊粉 (味道都係一般﹗)


9個人好似叫左好多野,不過都係一千蚊埋到單﹗so good~~



男仔果幾個大食怪唔知做咩唔多食野...=.=


黎緊29號又見到佢地lu~~


希望大佬婚後會好幸福﹗


之後我地一部分人仲去左食糖水,<<甜蜜屋>>


因為有d同學仔要返屋企湊仔同湊老婆,如果將來我老公都咁錫我就好喇~~~


其實我呢幾日d腸胃都唔係好掂,食左d咁油既泰國野,搞到我死.......


好辛苦


但大家都食糖水所以我都叫左個熱食﹗


不過d糖水都係一般....=.=


原本Justin叫我等佢,之後一齊返屋企,不過我見九龍城咁近,而我又唔係好舒服,所以就自己返左去先﹗


佢之後同我講未得佢同意就自己返左外家...=.=


都唔知好嬲定好笑﹗


沒有留言:

張貼留言