2009年12月6日 星期日

終於都變返直髮lu~~


唔經唔覺電左孌髮都成年喇~~


其實我個人好懶,唔鍾意gel頭,有時一起身個頭好亂會好忟


同埋Justin一向都係鍾意我直髮ga~~佢會同核突去形容我個孌髮~~


都折磨左佢一年係時候俾返個好好女朋友佢喇~~


我自己就ok鍾意個頭﹗可能係因為個陰佢幫我吹到我想要既形狀﹗


可能之後洗一洗頭又要再整過,不過我有信心可以keep到﹗



星期六花左7個鐘去整呢個頭ga....


真係小d耐性都會死人


不過我都要好多謝anthony咁有心機幫我整....


佢真係唔錯﹗下次我都會搵返佢﹗


其實之前整開果間都ok,不過感覺就無Anthony咁Good~~


電+染果間都要 $599,Anthony都係收 $680,值啦﹗



原本諗住整完個頭我地2口子會去東涌行下﹗


點知整完都差唔多七點﹗好彩Justin一點放工果時叫佢返屋企ja~


唔係佢又支力死,我又勁大壓力


我地meet up @ CWB去左住家菜食左個Dinner~~


其實我勁肚餓,因為一早就去整頭,都無咩食野,食左一塊方包ja.............


2個人order左3樣野,一個湯、一個栗子啫啫雞、同埋一個竹筒飯


個飯好香呀﹗好鍾意


個雞都ok~~


呢間應該會係Justin響銅記既第一飯堂ga la~~


之後我去左b+ab shopping~~'


heehee~~之前睇中chocolate x b+ab既一件tee﹗估唔到仲有9折﹗


仲買左一件貓貓針織衫..........


唉﹗未到Christmsa就已經洗左咁多錢喇~~


唔得﹗﹗﹗我要節制下~~


多謝女朋友話我靚左fresh左﹗


沒有留言:

張貼留言