2007年8月12日 星期日

星期五 我討厭8號風球

原本諗住放工就等埋庭庭一齊返屋企過返個溫馨生日﹗星期六去海洋公園之後再食晚飯......

點知食完lunch已經三號風,過左唔夠一個鐘就掛起八號﹗

都唔明點解走左都會返黎ga........

雖然可以早3個鐘放工﹗但我真係一D都唔開心﹗

電話一直打但一直都打唔通。

終於行到天橋既時候庭庭打左俾我喇﹗

我地來不及約定時間地點就收左線喇........><

由公司到灣仔地鐵 9個字﹗(平時3個字咁上下啦﹗)

由灣仔地鐵站到金鐘地鐵又係整整9個字 (平時我諗2個字倒啦﹗)

又有人打架﹗真係幾恐怖......

又無空氣﹗好彩仲有阿Nik一齊﹗﹗

終於2個半鐘返到黃大仙﹗

庭庭電話一直打但都仲係一直都打唔通,打到電話無電。

但我已經返到去黃大仙lu~~~~~

原本好唔開心嫁﹗不過夜晚又開心返lu~~~~


沒有留言:

張貼留言