2007年8月22日 星期三

牙醫拆牙??

一放工即刻飛返黃大仙,真係有緣響正我車廂門口等我﹗^ ^

我係好易開心ga la~~~~

一齊去睇牙醫,我同佢都要補牙呀~~真係慘﹗﹗

等左成半個鐘醫生話人多睇唔到2個﹗咁睇左麥生先啦﹗

入左去我諗大概3個字就出左黎喇~~~~

補左一隻牙仲要洗埋牙﹗我覺得咁又快左d wo~~

今日lunch打去Book果時,麥生話驚要mok牙﹗

咁我就同醫生講: "我想問拆一隻牙幾錢嫁??"

醫生: "佢響邊度裝ga??"

我: "唔係裝ga....想拆左佢﹗"

醫生應該發現我地2個溝通唔到,佢就話: "睇返情況啦﹗到時睇下先啦﹗"

點解我突然唔記得左係mok牙,而講左拆牙﹗

好慘呀﹗不能錫錫﹗><

我地都要快d一齊靚靚呀~~~~


沒有留言:

張貼留言