2007年8月12日 星期日

庭庭生日快樂~~

我地一齊過左一個得我地2個人既生日﹗

我地一齊過左一個無蛋糕既生日﹗

我地一齊過左一個無驚喜既生日﹗

我地一齊過左一個無禮物既生日﹗

我地一齊過左一個只有風雨既生日﹗

我地一齊睇左戲﹗

我地一齊睇左一套唔明既明明﹗

我地一齊食左好難食既飯﹗

Heehee~~~~~只要係開心咁日日都係生日啦﹗

更何況大王生日月都未過﹗

Happy Birthday to U Happy Birthday to U Happy Birthday to My 老公仔 Happy Birthday To U

I LOVE YOU~~


沒有留言:

張貼留言