2007年8月6日 星期一

Presentation

Avis( front) Angeline ( 星加波人)佢地2個都係空姐﹗

Cecilia (好識講野﹗) Carmen ( 岩岩知佢做左十年旅行社,我覺得超勁呀﹗) Icy (傾到計既﹗)

終於都上最後一堂喇﹗之後會有一個月既假期﹗^ ^

我地Present既Topic係 "Macau Smoking Ban"

其實都有小小野唔Match既...因為佢地無用我個Powerpoint,而我又想講返我個Report既野﹗

其他人都OK啦﹗個Report我果Part佢地大部份都有Keep,係改左小小﹗

Present完我就走左lu~~要返屋企睇<<十四歲的媽媽>>

我有小小覺得自己讀錯科﹗Tourism都唔係好岩我﹗我又唔會做旅行社又唔會做Airline又唔會做Tour Guide.....

有一科叫MICE - Meeting Incentive Conference Exhibition

我係咪讀錯左呀?問下如果轉科要點先......

不過無咁多$$$$同時間喇~~~

ai.......只想開開心心﹗﹗

支力到想喊﹗傷心到喊定開心到喊 -- >無分別啦﹗都係喊jei~~~

你過黎陪我﹗真係好﹗


1 則留言: