2007年8月18日 星期六

補祝生日(上)

一個星期之後我終於都準備左份禮物,一個無咩味道既朱古力蛋糕去同庭庭補返個生日﹗

件衫其實都有小小大件,不過庭庭話OK wo~~~~

條呔就都幾靚.....不過原來佢有條差唔多色同差唔多款既..點解我無見過既??定係我平時無留意呢??我平時成日都見到你用綠色點點果條ja wo,不過我地2個都一致認同我買果條靚D.....D D咁啦﹗

之後做返上星期想做既野

睇左VCD

<<校務處>>

<<森冤>>

一齊食蛋糕 ( 其實係我Lunch響美食博覽度行黎行去都搵唔到個似樣既蛋糕就揀左呢個......)

一齊食雪糕

好眼訓﹗訓左覺~~~~

仲有野未同庭庭做.....所以我當尋日係補祝生日上集.....


沒有留言:

張貼留言