2007年8月16日 星期四

遲來的禮物

諗左好耐終於都買左呢件Shirt同Tie.....

件衫其實星期二果日已經睇中左,不過無Size要去尖咀分店羅﹗

今日一放工就過去﹗仲買左一條Zara 紫色Tie﹗

揀左好耐﹗好多間﹗第一次買差唔多啦﹗

Cherry: " 你覺得邊條靚D呀﹗ (左手藍色、右手紫色) "

其實都係第一次咁樣問,因為之前都係我自己揀﹗唔會理佢地講邊個襯邊個唔襯.......

Sales: " 送俾人?? "

Cherry: " 係呀﹗(其實真係好想答佢自己用﹗女人用男人Tie都得Jei~~~~) "

Sales: " 佢幾大呀?? "

Cherry: " 廿幾歲啦﹗"

Sales: " 咁紫色啦﹗藍色好老ga...... 你睇我19歲都岩ga...."

Cherry: " Ha????? "

Sales: " 講笑..."

於是我唔理Size、唔理其他野就俾錢lu~~~好開心

=]

唔知襯唔襯不過我知你一定鍾意,因為係我買gei~~~~

真係好憎自已個身體咁差成日都病.......辛苦﹗﹗

仲有好憎你個電話成日無電﹗><

浪漫結~~~


沒有留言:

張貼留言