2007年8月30日 星期四

從認識到現在

2005年8月我地2個響泰國認識左........

現在我地2個繼續開開心心咁一齊.........

我記得你2年前響機場send俾我既SMS......

我記得你去左英國send俾我既Emailsssss.....

我記得我地第一次唱K.......

我記得我地一齊睇過既戲.......

我記得我地一齊食過既野野.......

我記得我地一齊整野食.....

我記得我地既Excelsior......

我記得我地一齊踩單車........

我記得我地一齊既每一個既Long Weekend......

我記得每次我地一齊返工既晴朗天氣.......

我記得我地一齊去Poon Yu旅行.......

我記得我地既 970X、37B.......

我記得我地2個一齊既每一件事......

其實我真係覺得我地2個 " 夾 " 嫁﹗我地有好多鍾意既野都一樣﹗

但2個人一齊點都會有睇唔順眼既時候﹗有溝通唔到既時候﹗有需要私人空間既時候~~~~~

但我知只要我地仍然重視對方咁就會好快無事﹗

2個人應該重愛尤重敬﹗(響中國文化學ga!!!!)

希望我地之後既每一日都可以開開心心﹗﹗

我就是喜歡依賴住你,對住你撒嬌﹗﹗


沒有留言:

張貼留言