2007年8月2日 星期四

星期三變形金剛

好好睇wo~~~~


訓左10個鐘精神左,不過個身仲係好支力﹗


Lunch with Funny Cindy


放左工過去搵庭庭,再一齊去九龍灣睇<<變形金剛>>


食完野之後即刻就入場睇喇~~~


唔鍾意咁趕呀.....


2個半鐘﹗其實真係拍得幾好﹗


無悶場﹗


變身既電腦特技做得好好好好好好.....


好多人都話個ending唔好﹗不過我覺得ok呀﹗


其實細個既時候我都有睇過變形金剛﹗


我記得麥加登,同埋以前屋企有一架可以變身既車﹗係細佬既.....


小小麥萃庭都鍾意變形金剛 ^ ^


之前發惡夢﹗


你話 : " 咁要睇係你飛我定我飛你,你飛我我會cool你死,我飛你就無野啦﹗因為無可能發生﹗"


我都無可能飛你wo~~~~


因為我愛你


沒有留言:

張貼留言