2007年8月31日 星期五

又整牙

因為上個星期唔夠時間,醫生只係幫麥生補左其中一隻牙﹗今日我地2個又再一齊去多次﹗

講返公司野食先﹗

因為都學左3日野,識左好多喇﹗﹗而我既工作量亦隨即增加﹗﹗

我唔係有怨言wo~~~反而仲開心左tim~~~因為時間過得快左﹗

學左點幫同事買Insurance﹗(都有漏左步驟同做錯小小野><)

學左Book房

好喇﹗咁放工啦﹗就過左去牛頭角,點知有人遲到......

搞到遲左去牙醫度﹗

不過每一次個牙醫都好快﹗整左幾個字就幫我地2個一人補左2隻牙﹗

麥生同醫生講上次整完之後D牙好酸﹗

醫生話正常wo~~~

希望你快d無事啦﹗仲有塊面都快D好返﹗唔好再唉聲嘆氣.......可以開開心心﹗

見到你咁我又會無心機唔開心﹗

因為我唔開心,所以麥生都唔開心﹗ai~~~仲要話都唔明點解你唔開心﹗2個人係要互相挖苦下先好玩.....

我係肉麻女魔﹗﹗

2個人整完都7點幾,好肚餓但又唔食得野﹗好慘呀﹗

仲未報韓國團呀~~~~早知過Hollywood啦﹗

下星期先算~~~~


沒有留言:

張貼留言