2007年8月8日 星期三

King of Rice

其實之前2晚都嗌住交咁收線...心情真係好差﹗又訓得好差﹗


不過過左星期三就無事lu~~~~~~


接完庭庭放工之後,佢突然間話過旺角﹗


明明岩岩先響觀塘搭公司車過黎灣仔﹗而家又話過返九龍~~~~~


於是我地響旺角食左個好難食既豬扒飯同埋烏冬﹗


我個飯係無味gei~~~你個奶茶更加係極品.....


又係用返爸爸果招當入油啦﹗快d入快d入就唔覺ga la......


食完野﹗庭庭響個銀包羅左2張飛出黎﹗係<<不能說的秘密>>


原來尋日好衰咁叫我應承唔好等佢去左買飛睇戲﹗


庭庭話 : " 驚你真係等我,所以先叫你應承我唔好等﹗咁都俾你鬧...."


唔做King of Rice呀~~~~


=]


睇戲之前仲買左隻介指俾我﹗haha~~~我之前果隻爛左﹗羅左佢隻tiffany黎戴﹗


幾錢唔係最重要,係庭庭同我一齊揀既就得喇~~~~


都幾靚ga~~~


第一套阿Jay做導演既戲﹗因為好多人話好好睇好精彩而咁多年我都覺得佢既MV都令我好感動﹗所以都抱幾大期望﹗


結果梗係Lum到爆晒啦﹗


第一次睇頭文字D既時候響咁大個Screen見到Jay好感動﹗


而家當然都係啦﹗仲係男主角﹗^ ^


劇情都OK啦﹗


我鍾意佢用鏡頭﹗我真心覺得佢拍得唔錯﹗


第一次算係咁啦﹗


同庭庭一齊睇會更加感動﹗


許願既野真係得左﹗好開心....


好開心﹗


=]


沒有留言:

張貼留言