2007年8月6日 星期一

星期六日 (二日一夜Camping @ 梅窩)

星期六

一早就起身去洗牙﹗其實好耐之前已經話洗,但成曰星期六都唔得閒,等到而家先洗﹗

等左好耐﹗個牙醫都幾忙呀﹗一直都有Booking﹗我當然都有Book到啦﹗不過都等左差唔多半個鐘﹗

個醫生好快手﹗3個字唔洗就整完﹗都幾Clean不過就有小小Bleeding..........

痛痛下個頭有小小暈﹗

一點左右同Shirley就去中環碼頭搭船入去梅窩~~~~雖然慢船要成十個字﹗我食左暈浪藥同埋海風好舒服都ok啦﹗

入到去都幾熱呀﹗

搵間渡假屋搵到傻﹗行到錯晒﹗都唔明佢d指示係咩意思~~~~

行左半個鐘終於都入左去﹗

比想像中細﹗Sammi話比佢想像中大﹗

我地租左2架單車﹗就出去lu~~~好舒服呀﹗真係好Relax~~~海風好舒服﹗天氣又好﹗

好肚餓於是去左食雪糕﹗好味﹗蘇菲、阿妹、Sammi都入到黎啦﹗

我載住Sammi羅住大大舊行李﹗唱住<<甜蜜蜜>>返左去渡假屋先......

諗完點訓點訓之後就出去食野喇﹗

我地去左海灘附近既一間海鮮餐廳~~~食左蒜容中蝦、椒鹽雞亦、豆腐煲、白菜、牛肉粉絲﹗﹗

佢地個個都話麻麻,因為無咩味﹗

食完野又去碼頭接Irene,一齊食大菜糕 / 豆腐花

我地一行6人去左銀礦灣海灘﹗天上有星星、好光月亮﹗海風海浪聱﹗﹗好正﹗

仲見到有Crab走過﹗

我地圍圈玩白痴遊戲~~~~蒙羅麗紗、海豚、巴蕉樹、Boom Boom BoomBoom Boom.......

笑到我死﹗大家都知我玩得好差ga la~~~~

勁影搞笑相﹗﹗

一直玩到12點幾就返去lu~~~~其實係因為有小小雨~!

返到去等我地個個都沖晒涼都差唔多3點﹗3人訓地3人訓床﹗

Shirley一條線成晚﹗

我諗我訓左一個鐘倒啦﹗

9點起身lu~~~~~

12點交房﹗回復原狀......厲害﹗﹗

食左一餐勞氣Lunch~~~好耐唔上菜、服務態度唔好、野食唔好~~~總之你諗到一間野有咩唔好佢有齊啦﹗

好野﹗有人幫我地Pump漲左果2個氣球 (水泡)

之後又過左去海灘﹗一點幾二點真係幾曬﹗

陰天小小即刻沖落水﹗好salty呀﹗都唔係好Clean......

不過都有小小浪﹗當然係貝澳大浪D....好玩D.....

個天好藍呀﹗有一舊舊白色黑色雲﹗仲落左一陣雨﹗

不過都係開心gei~~~

游左陣水又去踩一陣單車﹗之後Sammi又叫我車佢去練車﹗haha~~~

又返去浮浮沉沉響海中心﹗

真係好舒服呀~~~~~~唔想離開﹗

不過會曬到好黑!!!!!變左牛肉乾/朱古力就唔好啦﹗

換埋衫都6點幾喇﹗

搭船出去中環﹗蘇菲同阿妹走左﹗我地4個因為Shirley拑錢無錢出而食左一間叫美悅餐廳 Cafe de Savoy

個名唔得﹗但食物好味﹗環境幾好﹗又無咩人好靜﹗

有好似薯片既蒜容包﹗

極黑豬pa、牛仔骨、海鮮扁面.....

都好味﹗

為呢個camp劃左一個好好既句號。

仲要玩左2日,食左咁多野﹗加埋車費都係300幾蚊﹗好抵﹗

Really Happy~~~~~


沒有留言:

張貼留言