2007年8月24日 星期五

同事聚餐

Dora下星期就放產假喇﹗

星期四係長Lunch於是我地一行15人去左皇朝匯......

好搞笑,我地搭車過去﹗﹗其實可能行過去都係耐小小﹗﹗﹗

同事真係幾搞笑既~~~

太多人一張台,好迫呀﹗﹗

下星期我就會正常做Admin野lu~~~

新開始~~~

希望唔會做錯好多喇﹗﹗﹗

呢幾日精神唔好呀﹗

好辛苦呀~~~~

星期五 12:00 Shirley終於都到左美國Hostel喇﹗好野﹗

PS: 希望你地無事喇﹗﹗﹗﹗支持你﹗﹗﹗^^

其實我同庭庭都幾幸福呀﹗起碼我地無咩包袱~~~~


2 則留言:

  1. 正常adm嘢?你意思係咪正常人做唔都嘅嘢

    回覆刪除
  2. 哈哈﹗我平時唔正常ga ma~~~~~而家正常返﹗

    回覆刪除