2007年8月28日 星期二

一星期又開始

今日第一日負責小小Admin既野﹗﹗


影印、Filing、Data Entry......


其實都幾Easy,仲要Emily好照顧我﹗不過原來聽真係同做唔同,我成日都Miss左D步驟~~~~


唔需要用腦,係程序比較煩複......


放左工同Emily一齊過左去MK,佢要去買大肚褲﹗我就梗係約左庭庭啦﹗﹗


通渠Ern ( Eugene ) 都一齊﹗哈哈﹗我地都好耐無見喇~~~~


我地一齊食完野,響MK游左一陣﹗無錯﹗因為落勁大雨﹗﹗


睇戲睇9:40﹗見仲有時間咪去Doo陣波lor~~~



同半年前一樣既組合,但唯一唔同既係我同你既關係^ ^


你地2個真係幾Funny wo~~~



0 劇情,但打得好勁﹗點解佢地個個都打不死既????謎﹗﹗﹗


斬幾十刀??俾車撞??中槍??3樓跌落街??


不過真係幾血腥........好驚﹗﹗


Ending都係咁啦﹗之前睇影評個個都話個Ending好差,不過呢種戲係咁ga wo~~~


PS :" Eugene Interview成功﹗﹗"


感到被重視


1 則留言:

  1. hi,,,得閒去我blog留言呀 wellcome to my blog

    回覆刪除