2007年8月27日 星期一

星期日 Facial 日

第2次去做Facial喇﹗

今次自己一個去﹗整左大概3個鐘﹗

Tracy: "我殺左人呀﹗"

Cherry: "點解呀???"

Tracy: " 因為我成手血﹗"

其實之前果次都係咁﹗真係好恐怖﹗好得人驚﹗﹗我都有小小懷疑點解要整到咁????咁咪仲難好返????

今日做左機﹗不過無咩特別 (我之前響卓悅,整果個舒服好多﹗﹗)

仲Fu左美白Mask﹗都係唔係好明ga﹗﹗咁快美白??

Mask我諗Fu左成個鐘﹗我中間都有訓著﹗都係第一次響D咁既地方訓著﹗證明我真係好支力﹗﹗

隔離果個人仲誇﹗訓到有聲﹗﹗

整完晒﹗佢同我講白左d印仲明顯d﹗不過好快無事﹗

要戒口 : 牛肉、朱古力、煎炸野、海鮮.......

星期六我破晒戒lor~~~

唔覺意食左黑森林蛋糕 (黑森林咪即係朱古力﹗係wo~~~~~)

仲食左Crab粥﹗

我唔知唔食得海鮮wo~~~~~~~

咩都無得食.....


沒有留言:

張貼留言