2007年8月20日 星期一

星期日忙碌日

十一點起身整左個功課既Cover就差唔多要換衫出門口喇....

換換下媽咪突然間又話想去美食展﹗

同麥生又有誤會,我以為佢差唔多食完野會打俾我,佢就以為我大概2點幾到會展﹗

又係King of Rice﹗﹗

真係唔想鬧交呀.......

同媽咪同埋佢個朋友入左會展之後就去湊麥生﹗

Really Bad Time Management~~~~~

行左3個鐘﹗有人支力到死左﹗

食左阿波羅、Papagallo、勁飲野......

我買左梅同埋我最愛魚條﹗庭庭就買左面、臘腸(好得意﹗幫爸爸買jei~~~~)

人真係好多﹗睇既野就真係唔多﹗

好得意呀~~~~~

行完就過去旺角,搵Shirley、Sammi、Sohia、Irene……

食左想食左好耐既盛八日式燒烤

朱熏E勁推介﹗話係香港最似日本既日式燒烤

佢有3個汁,好味﹗﹗

果個2人餐先搞笑﹗(2隻蝦,幾塊牛(好似有3款)、豬(好似有2款)、雞、2塊尤魚)

$388

之後分開叫都好小小﹗

我叫左個帶子﹗$70幾﹗但你估下有幾多隻??

無錯一隻.....

燒下燒下咁都幾得意gei~~~同韓燒好大油煙,日式燒烤的確有吸引人既地方.....

D牛真係幾好味gei~~~~下次都係食牛算喇﹗不過我唔係戒牛ga mei??????

我地一齊送左個姑姑俾Shirley因為佢22號就要去美國喇.....

又黎搞笑語錄啦﹗

咁大個姑Shirley話唔知點帶去美國﹗

Sammi: " Hand Carry lor"

Shirley: " 得2個Hand Carry ja....一個背朗一個notebook...唔得喇﹗"

Sammi: "當電話繩lor,扣住個電話空姐問咪話係電話繩lor"

Irene: "唔好呢度有條繩,當手鍊算啦﹗"

Cherry: " 我覺得扮皮帶扣,搵條繩Cool住咪得lor....一係扮大肚喇同佢講你有亦服癖lor.....吹咩"

蘇菲: "佢地聽唔明要講Blow 呀"

恕刪﹗因為太長

成班都傻ga~~~~

之後就過左去朗豪坊滿記食糖水

Nice~~~個功課差唔多未做過.....

今日俾十個人話我衰﹗無整cake先都覺得自己好衰.....但估唔到去會展又搞到咁......算喇﹗無事就得喇~~~~

而家係星期一下午4點﹗我個功課搞掂左....你話點解呢???heeheee......


沒有留言:

張貼留言