2007年8月2日 星期四

Present前的一個星期

下星期一就Present,今晚就要交個PPT.......

但今日佢地Send出黎果個PPT好似無加到我整果Part﹗

佢地整左個新既野出黎代替我果個.....

其實都幾灰......可能我真係整得唔好啦﹗

不過好唔舒服唔想再去諗﹗

Ceci真係好識做,佢同我講係Angie想咁改.....佢都唔係好知...仲要話Angie覺得我個report做得唔錯﹗

但當我問返Angie佢話其實都仲有好多野要改﹗

人係咪都係見人講人話見鬼講鬼話......

我要Present既野全部都唔係我寫gei~~~

唔理我會套返自己野落去﹗

做好自己就算喇~~~

Helen今日Present左阿Sir仲讚佢地做得好﹗

應該我地分開唔同組同唔同人一齊會好d......^ ^

好想快d過左埋星期一﹗

咁我就自由喇﹗可以好好準備星期五六既生日Party~~~


沒有留言:

張貼留言